Selvbetjening

 

Her kan du kommunikere med klinikken via en sikker, krypteret forbindelse.

Gå til selvbetjening (åbner i en ny fane)

I selvbetjeningssystemet Emar Patientportal kan du:

  • booke tid (DET ER AKTUELT IKKE MULIGT AT BESTILLE TID VIA SELVBETJENINGSMODULET PGA COVID-19. DER SKAL I STEDET TAGES TELEFONISK KONTAKT TIL KLINIKKEN.)
  • skrive e-mail til læge/sygeplejerske
  • bestille medicin

Når du sender en forespørgsel til os, bør den være kortfattet og kun vedrøre en problemstilling. Vi svarer så hurtigt som muligt, men du kan ikke altid forvente svar samme dag. Er dit problem ikke egnet til svar på e-mail, vil du blive anmodet om at kontakte os telefonisk.

Bemærk: Må ikke anvendes til akutte sygdomstilfælde.

Ny bruger?

Hvis du ikke har anvendt systemet før, skal du starte med at bestille et login. Når du opretter dig som bruger, vil du blive viderestillet til log ind med NemID via Sundhedsdatastyrelsens borgeradgang for at bekræfte din identitet. Det anbefales at logge ud og lukke alle browservinduer efter endt brug af Patientportalen.

Gå til selvbetjening og opret ny bruger.